OT - Utajovani patentu

Sobota Červen 30 17:01:57 CEST 2012

No já si myslím že utajování patentů může mít smysl v jistých naprosto
mimořádných případech a na dost omezenou dobu. Vemte si to z historie.
Maxwell sestavil svoje rovnice a bylo jen otázka poměrně krátkého času a
hlavně technologických možností, aby se objevilo první rádio. Vynalézalo
se (pokusy se dělaly) snad ve všech částech světa a kdyby Nikola Tesla
netrval tak na tom, že elmg. vlnami bude přenášet silovou energii, mohl
být první on. Na atomové bombě taky dělali Amíci a současně Němci a byla
to jen otázka času a peněz. Stát, který dá k ledu patenty na dost
dlouhou dobu, se taky může dočkat toho, že za chvíli bude závislý na
dovozu těch věcí třeba z Číny. Předpokládám, že tohle těm mocipánům
dochází a proto bych byl naprosto v klidu.
Anděl