Triggered phase-locked oscillator bylo Rychly citac (GPS normal)

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Červen 30 00:43:28 CEST 2012

 30.6.2012, 0:30:37

Princip cinnosti citace s noniovym oscilatorem jsem pochopil (alespom
doufam) podle te knizky, co jsem ji ofotil. Coz je neco, co nedokazal
ani slovutny ucenec z nejmenovane zahranicni laboratore, takze jisty
duvod k narustu sebevedomi mam. :-)
Pokud jde o to, jak prislusne obvody poskladat, dokumentace od spousty
HP nebo Teku je na webu celkem dostupna, takze mozna je tu moznost, to
sproste okopirovat. Ale tento napad mi sebevedomi jaksi nezvysuje.
No a pak se mi v hlave vylihnul jeste jeden napad, ale zatim nevim
jestli to neni uplna blbost, musim to nechat trochu ulezet a lepe
promyslet a budu-li z vysledkem spokojen, tak jej sem postnu.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz