OT - Utajovani patentu

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Červen 29 13:29:22 CEST 2012

 29.6.2012, 13:25:20

Kvantove vyparovani cernych der, ktere poprve popsal S. Hawking, je
jev kdy tesne nad povrchem cerne diry (tj. v miste s vysokym
gradientem gravitacniho pole) vznikaji "z niceho" gama fotony.
Obdobne, v pripade vysokeho gradientu elektrickeho pole vznikaji "z
niceho" elektrony. Udajne byl tento jev i pozorovan, ale blizsi
podrobnosti nevim.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz