OT - Utajovani patentu

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Pátek Červen 29 09:37:14 CEST 2012

No dobře, ale pokud tedy chci získat atom dejme tomu železa, tak ho musím
fúzovat z vodíku přes všechny prvky až k železu a to budu energii dodávat?
Míra

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of gatilo
Sent: Thursday, June 28, 2012 11:20 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT - Utajovani patentu

 28.6.2012, 23:17:25

Slucovanim jednoduchych jader ziskavate energii, stipanim slozitych jader
take ziskavate energiji, ale kdyby jse to delal naopak, nusel byste energiji
dodavat. Nekde uprostred, tusim ze ze zeleza, zadnou energii nedostanete ani
kdybyste se na hlavu stavel.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz