SDRAM organizace

Čtvrtek Červen 28 21:10:59 CEST 2012

Potrebuju udelat vic modulu (8-10) kde bude procesor, pamet, SD karta,
nejaka SPI flash pro boot a FTDI2232 jako JTAG a VCP interface, takze
stejne musim udelat desku (na pokus 2, pak asi 4 vrstvy) takze to tam
klidne napajim at je to kompaktni. Jeste tam vrazim asi TFT od Cinanu
http://viewitem.eim.ebay.cz/query/170709357972/item nejaka tlacitka,
ledky a pak nejake konektory pripadne na ethernet PHY atp... Proste co
nejjednodussi pripravek pro vyukove ucely, na kterem by se dal
teoreticky provozovat Linux. Prvni pokus udelam s 2x 32MB(16b) co jsem
vydoloval z FS LOOX, nasel jsem doma 2 nekompletni kusy ;-)
Dalsi level bude amaterske pajeni BGA, proste je to vyzva ;-)