Triggered phase-locked oscillator bylo Rychly citac (GPS normal)

Jiří Kučera fonolit na seznam.cz
Čtvrtek Červen 28 19:29:47 CEST 2012

Tak se mi podarilo nastudovat, kterak u HP zmeri cas s krokem 20ps, za pouziti casove baze cca 200MHz.
Pouzivaji supleru :-)
Presneji princip suplery a dva triggered phase-locked oscillator (TPO).
Zakladni hodiny 200MHz Perioda T0= 5ns
TPO1 i TPO2 pracuji na frekvenci ktera je T0*(1+1/N) kde N=256
pokud pak chceme zmerit interval T tak pri startu intervalu odpalime TPO1 a na jeho konci odpalime TPO2.
Pokud N1= pocet period TPO1 a N2 je pocet period TPO2
melo by platit T=T0*(N0+(1+1/N)*(N1-N2))
N0 je pocet tiku mezi zastavenim TPO1 a TPO2
 Pri hodinach 200MHz 5ns vychazi pak krok na 5ns/256 tj 19.5ps

Potrebuji tedy postavit dva  Triggered phase-locked oscillatory ktere pobezi na T0*(1+1/256)  z hodin 200MHz poradite z ceho je nejlepe  poskladat?

Jirka

Paralelní struktura, fázově posunutá

----- Původní zpráva -----
Od: "Jiří Kučera" <fonolit na seznam.cz>

Vas prispevek mi pripomel, v praci mi  bezi "vylepsovac" 1pps a jak se zda
funguje podle predpokladu.
Pro dalsi ladeni bych, potreboval mit moznost merit cas s trochu vetsim
rozlisenim, rekneme 100ps.
Pri te prilezitosti jsem koukal na
http://www.home.agilent.com/agilent/product.jspx?nid=-33609.959903.00&cc=CZ&lc=eng
a Agilent u nich uvadi 100ps rozliseni casu , respektive u vyssiho modelu
snad az 25ps
Nema nekdo predstavu jakou fintou dosahl Agilent takove rozliseni , kdyz
citac je jen 350MHz?