OT - Utajovani patentu

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Červen 28 15:10:18 CEST 2012

Takže pomocí katalyzátoru se "odnikud" dodá energie (že by volná?),
která se pak uvolní při spalování?

Klidně ventilujte, jen to prosím doložte konkrétními odkazy (když už
jsou ty patenty uvolněné)...

Nemám vůbec nic proti "teorii spiknutí" apod., jen musí stát na reálném
a alespoň trochu dokázaném základě.

Prostě aby se z objevitelů a obhájců pravdy nestali bulvární kecálisti,
to by bylo něco špatně.

---
Jirka