klon pickit3

j s jarin.hw na gmail.com
Čtvrtek Červen 28 13:45:49 CEST 2012

Len taka drobnost -  toto je PicKit2 a nie 3, ale iste sa da najst na
e-bay aj trojka.
Otazka je len na co to chce OP pouzit. Na domace bastlenie mozno hej,
tam nejake to cakanie na cinana alebo pripadna oprava az tak nevadi,
akonahle by malo ist o nejaky serioznejsi vyvoj, tam je IMHO tych
10EUR rozdielu dost bezpredmetnych.