RE: PIC ASM jak na porovnání

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Čtvrtek Červen 28 09:32:12 CEST 2012

call      WAIT10s
incf      MISSED_EDGES,F ; +1 každých 10s, GP2 přerušení (detekce hrany) nám
nuluje
movf		MISSED_EDGES,w
sublw		.50
skpnz
call      RESETNOW
goto      $-2

ja to píšu takhle. Míra

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Milan Cizek
Sent: Thursday, June 28, 2012 9:05 AM
To: 'HW-news'
Subject: PIC ASM jak na porovnání

Ahoj,
potřeboval bych poradit s asi triviální věcí v asm pro PIC16F629. :-)

V RAM mám proměnou MISSED_EDGES, pokud příde na GP2 rising edge, tuto
proměnou v přerušení nuluju. V main programu pak mám něco jako

call      WAIT10s
incf      MISSED_EDGES,F ; +1 každých 10s, GP2 přerušení (detekce hrany) nám
nuluje
;call      RESETNOW
goto      $-2

Potřebuji nějak porovnat a volat RESET_NOW, pokud MISSED_EDGES dosáhne
hodnoty např. 50 (konstanta RESET_MAX), ale nějak nevím jak to
správně/korektně provést.
Možná odečíst od MISSED_EDGES RESET_MAX a otestovat Z flag, popř. C flag?
Byl bych vděčný za nějaký příklad, díky moc. :-)

Milan