Rovnice pro prepocet vysky z tlaku pro MCU

Čtvrtek Červen 28 07:13:52 CEST 2012

Ten logaritmus je myslen tak, ze se s nim pocita dobre libovolna mocnina
(samozrejme to chce i inverzni funkci) x^y = e^(ln(x)*ln(y))
A ta tabulka by v tomhle pripade nemusela byt tak velka, mezi sousednimi
body lze linearne aproximovat, takze diference by tam byla vzdycky
odpovidajici jen by mezi body nebyla krivka ale primka. Lze aproximovat
i vyssim polynomem. Jde o to jak je funkce kriva, vyska odpovida zda se
pate odmocnine z tlaku tak to bude krive asi dost, ale tak 100 bodu
tabulky by mohlo IMHO stacit mezi zemi a kosmem ;-)
Za pripadne chyby nerucim, mam necele jedno kafe ;-)