OT: Pivo - Re: Programator procesoru PIC - ISP

j s jarin.hw na gmail.com
Středa Červen 27 22:22:00 CEST 2012

Ale jasne, s tym miestom to myslim nebude az take kriticke :)
Prinajhorsom si treba priniest skladaciu rybarsku stolicku ;-)

Dňa 27. júna 2012 22:17, Lubos Medovarsky
<lubos.hwlist na accelera-networks.com> napísal/a: