Pasnove a krystalove filtry?

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Středa Červen 27 21:17:08 CEST 2012

Vetsinou ale tyhle veci jsou volne k dispozice vsem. U radioamaterske
komunity je zvykem, ze se vetsinou chovaji nekomercne a na produktu
nechteji vydelavat, byt je to stalo spousty prace a hlavne casu.
To same je to s informacemi, hodne hamu svoje poznatky zverejnuje a dava
k dispozici ostatnim.
Ne vsechno je o penezic, ale to uz tu tusim pred casem bylo rozebirane v
jinem vlakne....
Je ale fakt, ze nova "mlada" generace uz o "hamspiritu" nic nevi a chova
se uz trzne, nakonec v tom maji vsade velke vzory :-(
JaKub