USBasp AVR a SW pro autoimport

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Červen 27 17:23:16 CEST 2012

Aha.

No, tak to je rozdiel medzi programatorom, ktory zacinal na osembitaku v BASICu, a Vami mladymi co ste sama java a podobne ostrovy...

I ked... pred casom som cital niektore z tych Dijkstrovych spisov, a dost ma pobavilo, ked kdesi cykly oznacil len za nie prilis zaujimavy specialny pripad rekurzie :-P

Inak aj k tomu goto na zaciatok mam historku, ak dojdete na zajtrajsie pivo tak ju porozpravam ;-)

wek