Pasnove a krystalove filtry?

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Středa Červen 27 17:16:42 CEST 2012

ale oni vam nepredavaju tie dve ddsky ale cele riesenie. Podobne ako
merac impedancie ktory sa su pred casom rozoberal. Tam je tiez len par
operakov... Len ich niekto musi dat dokopy tak aby robili to co maju a
napisat k tomu pol tony software.
b.