Pasnove a krystalove filtry?

Cihak na dkv.cst.cd.cz Cihak na dkv.cst.cd.cz
Středa Červen 27 14:50:25 CEST 2012

Ještě něco přidám. Původní dotaz byl i na krystalové filtry. Včera když jsem hledal informace o konstrukci krystalových filtrů jsem narazil na moc pěkný program pro návrh příčkových krystalových filtrů. Výsledky ještě nemám ověřené v praxi ale nemám důvod autorovi nevěřit. Pár filtrů jsem si tím odsimuloval a začínám chápat "co to umí a jak na to" :-). Jen mě zarazilo že střední kmitočet filtru je vždy kousek nad sériovou rezonancí daných krystalů. Ono je to logické ale dřív mě to nenapadlo. A teň nevím, zda s krystaly 12MHz udělám jen filtr nepatrně nad 12MHz nebo fitr přesně 12MHz. No, o víkendu to zjistím. V nejhorším budu muset jódovat což bych dost nerad.

Odkaz na ten program: http://fa-nwt.akadns.de/blogs/blog4.php

	Martin.