Nahrada linuxoveho routeru s OpenVPN.

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Středa Červen 27 10:54:04 CEST 2012

S tim omezenim se bohuzel nejvic setkavam tam, kde mi to nejvice vadi
- u cele rady nasich zakazniku:( Ale uz jsem se setkal s timto
problemem i v hotelu. Co jsme presli na openvpn, tak jsem se dostal
(zatim) vzdy (at uz cistym TCP, v nekterych pripadech pres https)
Nevyhodou openvpn byva provoz z tabletu/telefonu - ale tablet nemam a
z telefonu je mi to na nic:)
Pomale: pro moje potreby ani nahodou (read/write zdrojaku na verzovaci
system, RDP, vyjimecne stahnout nejaky word/excel dokument)
A obecne: proc by to melo byt pomale? Ze server nestiha vykonnostne?
Vzhledem k rychlosti internetu s jakou se setkavam to zvladal i
linksys s wrt, ted je tam nejake starsi PC z tucnakem tusim. Stara se
o to kolega, ja jsme "spis uzivatel" v tomto ohledu
Marek