Firmware pro Technisat Digiplus STR1X

Pavel Krafcik hw na pjk.cz
Středa Červen 27 09:36:09 CEST 2012

Zdravím,

tak od pana Švehlíka jsem dostal odpověď na dotaz, zanechaný v jejich
systému. V odpovědi navrhl nákup jiného přijímače, protože přijímač STR1
je podle nich zastarálý a žádný upgrade ho nezachrání. Proto taky s
podporou toho přijímače skončili. Mám pocit, že hlavním problémem STR1
je chybná konstrukce z hlediska marketingu - prostě se povedl a drží.
Nepovedená kurvítka teda vyřešili neposkytnutím firmwaru po přechodu na
IRDETO. Blbé je, že tento firmware byl dočasně volně k sehnání, ale
nikdo si ho neschoval.

Kouzlo toho přijímače je v displayi, kde je vidět kromě názvu stanice i
dost informaci z EPG, takže se dá krásně použít jako rádio bez nutnosti
pouštět TV při hledání stanic a pořadu. K tomu jsem chtěl mít možnost
občasného sledování SD TV programů, ale to asi bez CAM nepůjde.

Pavel Krafčík