Pasnove a krystalove filtry?

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Středa Červen 27 08:48:12 CEST 2012

ako bolo na konferencii uz mnoho krat opovedane cena je kompromis medzi
ponukou a dopytom.
V oblasti laditelnych filtrov s vysokym koeficientiom kvality su
dutinove najjednoduchsie realizovatelne, najjednoduchsie sa ladia. Maju
najnizsiu pridanu hodnotu a su aj najlacnejsie. To taky helixovy filter
s 50 spiralami ktory sa ladi robotom je trochu ina kava :-)
Ci je 6 alebo 90kKc malo alebo vela rozoberat nebudem, je to vzdy otazka
individualneho pohladu. Pokial typicky pracujete so pasivnymi
suciastkami v halierovej urovni tak je to urcite vela. Pokial pracujete
so sofistikovanejsimi suciastkami ktore bezne stoja stovky ale aj tisice
$ tak mate na veci trochu iny pohlad (AD prevodniky, FPGA, procesory,
zmiesavace a pod.).
b.