Re: Proudový chránič koupelna

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Červen 26 13:49:12 CEST 2012

 26.6.2012, 13:42:16

Ficko v koupelne je povinne uz nejmene 10 let, ale konkretni odkaz na
konkretni paragraf vam dat neumim. A kdybych to umel, nechal bych si
to zaplatit.
Revizaka jste si mel pozvat pred podpisem smlouvy, coz dneska uz asi
vite sam, ale treba v budoucnu bude nektery jiny clen konfery kupovat
nejaky dum a jak znamo opakovani je .......
Jisty problem muze byt, ze IMHO vetsina norem, vcetne elektrikarskych
neni povinna ale doporucena.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz