Re: Pasnove a krystalove filtry?

hutta.j na seznam.cz hutta.j na seznam.cz
Úterý Červen 26 12:06:45 CEST 2012

Narazil jsem  treba na toto http://www.eos-aus.com/img/pdfs/EOSO_Paper-200MHz_Multiplier.pdf
tam uvadi pouziti krystaloveho filtru na 200MHz s  Q = 13,000 at 200 MHz, ale jak to tak vidim, neni to zrovna technologie pro bezne smrtelniky.

V baluovo odkazu na helix filtry na me vyjel i tento odkaz na helix filtr v povrchove zahradni montazi. :-)
http://foren.koi.de/viewtopic.php?f=13&t=2023

Hutta