OT: pravnicky problem

Ondřej Kozumplík kozond-konf na seznam.cz
Úterý Červen 26 11:22:47 CEST 2012

to vubec neni z logiky veci :)

jednou z cinnosti, ktera spada do "volne zivnosti" je i nakladani se zdroji
ionizujiciho zareni. u volne zivnosti se nedoklada vubec nic, zadne
diplomy, vysvedceni, osvedceni, prohlaseni. proste to nahlasite a hotovo :)
je to divne, ale je to tak. a do volne se da zahrnout ledacos. ne uplne
vsechno, na co si vzpomenete, ale je tam toho hodne, skoro vsechno, na co
si vzpomenete :)

S pozdravem

Ondřej Kozumplík