Raspberry Pi

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Červen 25 22:19:43 CEST 2012

Mě to jelo na 64MB, ale bylo to na hraně, swap byl někdy cítit, mám tam teď
128MB a z toho je 50-60MB volných.

No neřekl jste, že chcete porpustnost v desítkách MB/s, než se načtou
všechny fotky ve složce a udělají se náhledy. Na filmy by to stačilo.

Na malé servříky je ideální, velké výpočty a ještě k tomu rychle od toho
očekávat je blbost.

Por mini jednoúčelové aplikace (odečet) se mi to ale jeví jako overkill.

Uvědomujete si, že takový výkon tu byl před 10 lety běžný a co se na něm
všecko dělalo?

----- Původní zpráva -----
Od: "Šerých Jakub" <Serych na panska.cz>

Jen je problem, ze tady mate 256MB RAM, ve ktere bezi vse vcetne grafiky. A
jak jsem psal, dovedu si predstavit, ze si nekdo postavi odecet rekneme
vodomeru/elektromeru/plynomeru, pripoji to k Maline, a necha ji z toho delat
peknou webovou stranku s ruznymi grafy, historii ulozenou do RRD atd. atd.

Jiste to bude slusne ovladat robota vybaveneho jednoduchou web kamerkou nebo
z toho pujde bez problemu tisknout treba na RepRapovi (to ostatne chci casem
zkusit). Ale uz kdyz si predstavim, ze na tom pro toho RepRapa pustim prevod
STLka do G-Codu, musim si k tomu zaroven predstavit i tydenni dovolenou, nez
se dockam vysledku.

Nedovedu si predstavit ze na tom nekdo postavi rodinne uloziste veskerych
filmu, fotek z dovolenych atd. a bude ocekavat, ze kdyz si to na jednom
notasu budou prohlizet deti a na druhem manzelka s tchyni, ze vsichni budou
chrochtat blahem a podle rychlosti nepoznaji, ze obrazky a filmy nejsou
ulozene na jejich pocitacich lokalne.

Jakub Serych