UART oddelovac

Petr King petr.king na atlas.cz
Neděle Červen 24 21:07:50 CEST 2012

Asi jo.. sice jsem snad 10 let zadne hradlo v ruce nemel, ale budu muset
nejake pohledat :-))
Nejde jen o to, ze to potrebuju ochranit, ale soucasne je potreba
posilit ten signal, aby pripojeni sondy nenarusilo komunikaci s modulem.
A to bude nejjednodussi asi za tim hradlem. Navic, pokud uvazuju
spravne, kdyz pretizim hradlo, vymenim logickeho svaba, ale procesor i
druhy modul to prezije.
Pak uz staci asi jen zenerka, nebo transil proti cizimu napeti.
Sice to nebude jeden svab, ale bude to vyrazne levnejsi nez nejake
integrovane reseni a mozna o dost mensi, nez optocleny.
P.