UART oddelovac

Zdenek zdej na atlas.cz
Neděle Červen 24 12:25:31 CEST 2012

Nějak z úvodního dotazu není jasné, jestli UART znamená 5V, RS232 nebo něco jiného...

Zdeněk

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Radek Benedikt
Sent: Sunday, June 24, 2012 11:38 AM
To: HW-news
Subject: Re: UART oddelovac

Dne neděle 24 červen 2012 10:48 Petr King napsal(a):
> v aplikaci, kde beha komunikace po UARTU mezi MCU a druhym modulem,
> bych potreboval, vyvest tuto komunikaci na konektor, pro moznost
> pripojeni diagnostiky - odposlechu.
> Nechci ale, vyvest signaly primo, aby nebylo mozne zkratem poskodit
> MCU nebo dany modul. Rovnez nechci paralelnim pripojenim diagnostiky
> rozhodit komunikaci mezi MCU a tim druhym modulem.

	Pro vyrobu docela drahy pozadavek, tyhle otohracky se obvykle davaji na stranu pripojovaci sondy co ma odposlouchavat komunikaci. Tam ta cena obvykle nevadi, zvysovat cenu zarizeni o neco co se provozne nepouziva se nikomu moc nechce. Takze pokud bych tam neco daval, tak maximalne nejake to hradlo pro omezeni hazardu pri pripojeni sondy. Daji se tam dat i oddelovaci odpory a ochrane transily. Bezne zkraty vetsina procesoru prezije, nepreziji ale cizi napeti, popr. vetsi ESD puls. Za to pak v sonde klasicke prevodniky TTL/RS232, popr. i s optickym oddelenim. Pokud se ma monitorovat jak Tx tak Rx strana tak ty prevodniky musi byt v podstate dva.
	Do kusove vyrabene desky se to da pripadne i dat na desku.

	Klicove dotazy pro hledac bych videl "Full duplex RS232 spy / monitor / sniffer cable", "Opto-isolated RS232 Converter / Converters", "Isolated
RS-232 Transceivers".

	Obvodove napr. MAX3250 ±50V Isolated, 3.0V to 5.5V, 250kbps, 2 Tx/2 Rx,
RS-232 Transceiver a snecka dalsich.

Radek (benedikt2hw.cz)