RE: míchání epoxidu

David Mensik david na mensikovi.com
Sobota Červen 23 08:43:02 CEST 2012

Ahoj,
Na Aukru takove male vahy najdete. Hledejte v Elektro / Elektronika.

S pozdravem,
  Ozon.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Hudecek
Sent: Wednesday, June 20, 2012 10:14 AM
To: HW-news
Subject: Re: míchání epoxidu

Kapátko, nebo ještě lépe si připlatit za váhu s rozlišením 0,01 g. Díky
rozšíření obhodu s marihuanou jsou dnes takové váhy kapesní a snadno
dostupné za pár stovek. Ale jsou plastové, takže se nesmí přiblížit k
organickým rozpouštědlům.

PH

From: "Petr Zapadlo" <zapik na email.cz>
Zdravím a dovolím si při středě dotaz lehce mimo:

Jak odvažujete složky když mícháte epoxid (Chs 1200) v relativně malém
množství? (Pár gramů pryskyřice)

manželce jsem ukradl váhu z kuchyně, ale ta má rozlišení na gramy to při
množství pryskyřice cca 20g je pro poměr 100:6,5 málo.

Resp. jak se pozná dobře natužená kompozice?

Mě neustále vychází hmota s mléčným zákalem, jako kluk si pamatuju, že to
bylo krásně čiré i po ztuhnutí?

Jak na to?