OT: Pivo - Re: Programator procesoru PIC - ISP

j s jarin.hw na gmail.com
Pátek Červen 22 23:26:35 CEST 2012

Vo stvrtok o siestej moze byt a ako Dubravcan sa hlasim zaistit
miesto. Samozrejme, ak pride len Andy a ty, tak miesto zaistovat
netrba, zlozime kosti v najblizsom pohostinstve...

Samozrejme, mozu prist kolegovia z oboch stran Moravy alebo
akehokolvek ineho vodneho toku :-)

J.

Dňa 22. júna 2012 23:16, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal/a: