[OT:] Tip na klavesnici

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pátek Červen 22 22:53:11 CEST 2012

Tak na dratovosti zase az tak moc netrvam, pokud to nebude znamenat, ze bude
klavesnice usinat a probouzet se se zpozdenim tak, jako to delaji snad
vsechny bezdratove mysi, dalsi vec jsou baterky a "zakon o svinstvu v
prirode", ktery pravi, ze baterky lehnou presne v okamziku, kdy je clovek
potrebuje a nema jine po ruce :)

Na klavesnice od MS jsem koukal (uz jen proto, ze mi k pracovnim strojum
nesmi jina mys, nez z rady MS Explorer - s zadnou jinou mysi treba
nenamaluju od ruky kolecko, na editaci fotografii je presna mys dost
dulezita) a vim, ze MS maji ten HW docela promysleny.

Ta delena verze by se mi moc libila, teda kdyby nekoho napadlo, ze ne kazdy
potrebuje mit klavesu N dvakrat vetsi, nez Z. Samozrejme se na to da
zvyknout, ale pak kdyz vezmu nekam jen ten "holy" notebook, tak na tom
nenapisu ani mail, natozpak neco vetsiho.

Co se mi libi tak nejak od pohledu i od recenzi, je
http://www.alfacomp.cz/php/product.php?eid=10514007R000000X47 , na tu bych
si chtel nekde sahnout, to vypada jako "zajimavy kus nabytku" s tim, ze ma
trosinku delsi chod, nez notebookove klavesnice, ale porad mensi, nez
klasicke. Je sice deklarovana jako "hracska", ale pri delsim psani ma clovek
podobne pozadavky. Design moc neresim, zahumusim matnou stejne jako lesklou,
to je mi vcelku jedno.

Zajimava by asi byla i Microsoft Wireless Desktop 2000
(http://www.alfacomp.cz/php/product.php?eid=10514007R000000197O), jen je pro
mne zbytecna ta mys - sveho Explorera nevymenim :)

Diky za tipy, zkusim se tim probrat.

Pavel Kutina