Vyhladavac mosfetov

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pátek Červen 22 20:53:22 CEST 2012

Dobry den,

velmi pekne dakujem za ten vyhladavac, vyzera velmi pouzitelne.

Chcem sa este ospravedlnit za moje trochu priblble otazky ohladom
suciastok a dodavatelov, ale uz par rokov som nic nepotreboval zhanat
a ak sa nieco vyskytlo, vystacil som si vzdy zo SOS-kou a Farnelom,
takze sa v tom uz moc neorientujem. Zial situacia sa zmenila a nemam
moc inych moznosti, len sa spytat tu.

A.