NABIDKA : Osazovani DPS - rucne, kvalitne

Petr King petr.king na atlas.cz
Pátek Červen 22 10:51:35 CEST 2012

Podnikam v oboru vyvoje a prodeje, nedelame osazovani komercne.

Nabidka je za cloveka, ktery nam osazuje mensi serie, ktere se strojove
delat nevyplati. At uz proto, ze jsou to narazovky, nebo proto, ze
proste automat je na takove desky drahy.

A proto, ze jsem asi dva roky hledal dobreho cloveka, vim, jak je to
tezke, sehnat nekoho, kdo nebere za desku, ktera se osazena za pul
hodiny 200Kc a pritom dokaze na 100 kusech udelat mene, nez 20 zmetku.

Takze, necekejte osazovaci automat, ale pokud vyrabite v mnozstvi, ktere
stihne jeden clovek osazovat pri pracovni dobe okolo 8 hodin denne,
napiste a domluvime se. Muze jit o trvalou spolupraci, nebo treba jednou
mesicne 20 desek.

Muzeme fakturovat od platce i neplatce DPH, nebo primo na dohodu o
provedeni prace.

Petr