Re: OT: Windows XP z druhé ruky

Čtvrtek Červen 21 11:07:27 CEST 2012

Dne 21. června 2012 10:51 Ladislav Vaiz <spam na nagano.cz> napsal(a):
> http://www.microsoft.com/cs-cz/licensing/oem/default.aspx
>
> V případě, že dojde k výměně základní desky, není možné provést reaktivaci
> OEM licence Windows a je potřeba zakoupit novou licenci Windows.

To jsou věci, měnil jsem základní desku a aktivace šla. Možná proto,
že je tu jedna vyjímka a sice když základní deska odejde (ale žádný
doklad po mě nikdo nechtěl, možná proto, že na telefonu byl jen
automat):

http://answers.microsoft.com/cs-cz/office/forum/office_2010-office_install/nep%C5%99enositeln%C3%A1-licence-ms-office-jak-ji/740111bc-4ec7-44f1-ab6d-b37bef050305?tab=MoreHelp

Upgrade počítače a re-aktivace produktu

OEM licence je vázána na počítač jako celek. V případě, že dojde v
počítači ke změně některých komponent, například přidání operační
paměti, výměně pevného disku, přidání rozšiřujících karet, je možné
provést reaktivaci OEM licence Windows. V případě, že dojde k výměně
základní desky, není možné provést reaktivaci OEM licence Windows a
zákazník si musí zakoupit novou licenci Windows. Zákazníci, kteří musí
provést výměnu základní desky z důvodu jejího poškození a nemožnosti
výměny za identickou, mohou provést telefonickou reaktivaci licence
prostřednictvím aktivační linky společnosti Microsoft. V těchto
případech je vyžadován důkaz o výměně základní desky, například
potvrzení servisního střediska nebo jiné doložení poruchy základní
desky a nutnosti její výměny. Zákazníci, kteří provádějí často obměnu
jednotlivých komponent počítače by měli využít krabicovou licenci
Windows, která je pro tyto účely vhodnější a je možné ji přenášet na
nový počítač.

P.K.