Ads-b receiver

Tomáš Urbanec urbanec na feec.vutbr.cz
Čtvrtek Červen 21 11:47:07 CEST 2012

Zdravim,
na techto strankach dole k tomu neco pisou, sam jsem to nezkousel...
http://sdr.osmocom.org/trac/wiki/rtl-sdr
        Tomas Urbanec

Prohledal jsem box a našlo to pouze zmínku z 2008 tak nevim

Objevil jsem klicenku USB, jenze je v ni dekodér microchip (soudím dle driveru USB pro win), jak se to chova v linuxu - ví nekdo?, měl jsem v záměru to pripojit k routeru, ale nevim s tim microchipem a take co z toho pole ze za protokol... Aby se to dalo feedovat na fr24