Windows XP z druhé ruky

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Červen 21 10:14:25 CEST 2012

Mám za to, že nekupujete SW, ale LICENCI k užití, která je nepřenosná a svým
způsobem se jedná o nekalé, leč jinou hlavou stejné saně tolerované
praktiky.

Pokud máte na plechovce nálepku, pak snad stačí si to jen odněkud stáhnout,
nebo ne?

----- Původní zpráva -----
Od: "Milos Sula" <sula na rps.cz>

jelikož sháním Windows XP a nechce se mi dávat 1500,- za novou
krabicovou verzi, lze koupit i Windows XP např. z aukra ( spousta firem
přešla na WIN7 bez možnosti upgrade z původních WIN XP a tak jim zbyly
volné licence ) ? Samozřejmě tu teď nemluvím o OEM verzi , ale o
krabicové verzi. Jak se potom prokazuje legálnost takto nabytého SW ?
Musí mi prodejce dodat kopii faktury, kde SW koupil nebo mi stačí jako
doklad vytisknutý doklad o zaplacení z aukra a pravost musí prokazovat
prodejce ?