Programator procesoru PIC - ISP

j s jarin.hw na gmail.com
Čtvrtek Červen 21 08:16:54 CEST 2012

Nevadi, ze tomu velmi nerozumiete, ani Dave tomu velmi nerozumie :-)
Je treba uvedomit si, ze Dave robi svoj blog tak, aby mal co najvacsiu
navstevnost, ostatne kriteria su sekundarne.
Kritizoval PicKit3 kym bol vonku par tyzdnov, odvtedy ma vela much
vychytanych. Povedal by som, ze z jeho pripomienok zostala platna iba
jedna - ze krabicka PicKit3 je cervena.

Mimochodom, v Microchipe ho maju radi - ved aj natocili video ako
reakciu na jeho blog http://www.youtube.com/watch?v=3YUvlrVlNao
D.Head je uz klasika :-)