Programator procesoru PIC - ISP

j s jarin.hw na gmail.com
Čtvrtek Červen 21 08:10:51 CEST 2012

No ja som to urobil tak, ze som do googlu zadal "pickit3", hned prvy
odkaz je pdf-ko, navod k PicKit3 -
http://ww1.microchip.com/downloads/en/DeviceDoc/PICkit_3_User_Guide_51795A.pdf
. V nom je na strane 14 kapitola 1.2.4 Programming connector, ktora
pokracuje na stranu 15 obrazkom cez pol strany, kde je nakreslene a
napisane ake piny su kam zapojene.
Pokial mate konektor pre ICD, tak si asi budete musiet kupit alebo
urobit "redukciu", teda prislusne dva konektory pospajane drotikmi
tak, aby to sedelo. Myslim, ze sa to da kupit, ale priemerne sikovny
bastlic si to nabastli za 15 minut vratane pauzy na cigaretu.
S tym zachovanim EEPROM neviem... ale skor by som povedal, ze to
nepojde. OTG funkcia je urcena primarne na naprogramovanie "cistych
dusi", ale pri programovani cez MPLAB sa da nastavit, aby sa iste
casti pamatoveho priestoru nechali nedotknute.

Este existuje k PicKit3 aj nejky separatny software na programovanie,
ale ten nepouzivam, mozno to v nom pojde.