Re: míchání epoxidu

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Středa Červen 20 10:13:50 CEST 2012

Kapátko, nebo ještě lépe si připlatit za váhu s rozlišením 0,01 g. Díky
rozšíření obhodu s marihuanou jsou dnes takové váhy kapesní a snadno
dostupné za pár stovek. Ale jsou plastové, takže se nesmí přiblížit k
organickým rozpouštědlům.

PH

From: "Petr Zapadlo" <zapik na email.cz>
Zdravím a dovolím si při středě dotaz lehce mimo:

Jak odvažujete složky když mícháte epoxid (Chs 1200) v relativně malém
množství? (Pár gramů pryskyřice)

manželce jsem ukradl váhu z kuchyně, ale ta má rozlišení na gramy to při
množství pryskyřice cca 20g je pro poměr 100:6,5 málo.

Resp. jak se pozná dobře natužená kompozice?

Mě neustále vychází hmota s mléčným zákalem, jako kluk si pamatuju, že to
bylo krásně čiré i po ztuhnutí?

Jak na to?