GPS normál, bylo GPS moduly Aar Logic

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Úterý Červen 19 14:44:14 CEST 2012

vzavojma rychlost pozorovatela a satelitu by mala byt pomerne mala.
Jeden obeh satelitu je ca. 12 hodin, cez zorne pole prijimaca ten
satelit prelieta niekolko hodin, navyse ked je nad hlavou tak pozdlzny
komponent rychlosti je maly, zavysuje sa az ked druzica zacne zapadat.
Nepocital som to ale myslim ze doppler netreba velmi kompenzovat.
Frekvencia sa koriguje koli rychlosti obehu samotneho satelitu kde su uz
pozorovatelne relativisticke efekty.
Je ale mozne ze je to len moja naivna predstava toho ako system funguje
a v skutocnosti to nie je tak.
b.