GPS normál, bylo GPS moduly Aar Logic

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Úterý Červen 19 13:55:27 CEST 2012

ono tam nejde len o stabilitu ale aj o absolutnu presnost. Krystalove
oscilatory ju nikdy nedosiahnu, lebo nemaju nejaku fyzikalnu referenciu.
Takze na zaciatku treba Nastavit porovnanim s lepsim normalom a uz nikdy
nevypnut a nedychat :-)