GPS normál, bylo GPS moduly Aar Logic

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Červen 19 11:48:06 CEST 2012

Tazko povedat, lebo si to kazdy vyrobca moze definovat po svojom a pokial viem, nie je ziadna norma; ale udavana hodnota bude najcastejsie asi pociatocna presnost pri 25C. K tomu pride odchylka v zavislosti od teploty a dalej odchylka starnutim.

Kratkodoba presnost (t.j. "sum") u beznych krystalov nebyva uvadzana a zrejme bude dost zavisiet aj od obvodu...

wek