Sketchup Re: OT:program pro kresleni domu

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Červen 19 09:58:22 CEST 2012

Aaaa, jsem hlava derava...

pokud SU nanabizi pri rotaci tu spravnou, kterou chci tak se to dela takto:

nastrojem rotace kliknete a nepustite na nejaky bod lezici na ose rotace
- presunete se za staleho drzeni na druhy bod na ose - tim je
zadefinovana osa rotovani a pustite mysitko

dal uz to je standard

Radek Vicek