GPS normál, bylo GPS moduly Aar Logic

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pondělí Červen 18 16:55:48 CEST 2012

Já je mám z e-bay a doted jsem nevedel, ze funkcni nejsou. Ono se to da
tezko poznat, ukazal to az monitorovaci program na PC, co s tim komunikuje.
Do te doby jsem zil v blazene nevedomosti, ze je OK.
Ale puvodni zamer, proc jsem ho poridil stejne nevysel kvuli velke
spotrebe toho normalu, tak jsem to resil jinak.
JaKub