OT: Nízkovýkonný FM vysílač pro OIRT band ??

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pondělí Červen 18 13:59:24 CEST 2012

Zdravim,
  ano, ano, bylo by to byvalo ono, uz jsem jasal, ale zda se, ze uz ta puvodni
verze (pisou vyrobeno pred 2011) nepujde sehnat...
  Ale i tak to byl hrebicek presne na hlavicku, dekuji za inspiraci! Do toho
bych ihned sel (i s nekterymi navrhovanymi upravami).
  Zdravi Pavel