Jak na zdroj

APA navrhpcb na gmail.com
Pondělí Červen 18 11:50:14 CEST 2012

Pásek na katodě?  Hm tady asi někdo musí být za každou cenu vtipný, ptám se
snad na něco, co mohu najít na internetu?

Když nevím tak se zeptám a říci někomu ať to udělá, no jo ale

a) komu
b) jak budu vědět, že je to efektivní, když tomu neporozumím a jde mi o to,
aby to bylo eko tedy netopilo
c) spojit 3-9 součástek dokupy umí každý, i já, ale zdá se že je to asi
nějaké velké know how aby mi někdo napsal hodnotu odporu či názor, zda
nebude rezistor topit :-/

wattmetrem jsem zjistil, že to celé teď má dle lidl wattmetru 12W (4GSM,
routery, kamery) a když zapnu zvonek/bzučák tak to jde na 20W ale to je jen
mžikové...

Pokud počítám dobře tak tedy ve špičce by to bralo 1,66A/12V se zvonkem?