Martanske vlakno Re: Nove elektromery cez

APA navrhpcb na gmail.com
Neděle Červen 17 19:16:50 CEST 2012

> Napeti se vyrovnaji a zdroj bude jen dodavat ztraty samovybijenim a
> svodove proudy.

a to je dobre nebo spatne? Jak moc spatne? Bohuzel mam jen stabilizovane
zdroje co nedavaji naprazdno o moc vic jak 12V

>  Vim ze by to melo mit 14,3V ale kde bych sehnal 2A za rozumnou cenu a
>>
> Ze by v krame? Prodavaji se spinane zdroje (treba Meanwell), ktere maji
> potak na sroubovak a daji se pomerne presne dostavit i na vyssi napeti -
> budu to tak mit na lodi - 2ks techto zdroju 12V/27A pro napajeni lodi -
> jeden z externich 230V a druhy napojeny na 600W benzinovy agregat. Oba
> nastaveny na 13.8V.

No jo ale nejak jsem nenasel. Zdroju 2A DC jsem mel kupu, jenze ony po case
odesly a to ani nekrmily 2A... Hledam dobry pomer cena/kvalita a hlavne,
aby to netopilo...

>  ?? Kdybych dal 7Ah/12V aku, tak bych potřeboval výkon soláru alespoň
>>>

> jak spolu souvisi kapacita a napeti baterie s vykonem panelu? Muzete tim
> malym panelem klidne dobijet baterii z bagru - jen to bude trvat patricne
> dlouho.

myslel jsem tak, aby to nakrmilo i vlastní zařízení a pouze zbytkový proud
dobíjel AKU? Právě aby nedošlo k vybití baterie, zablokování routeru a...
nutnosti osobní návštěvy a dobití baterie