Bezpe?n? vzd?lenost od mobilu - Re: Laser je skodlivy - Re:OTHadanka na vikend

APA navrhpcb na gmail.com
Neděle Červen 17 18:48:04 CEST 2012

Urcite se nejake vlneni prenasi i po kabelu scluchatek nebo se generuje
magnety reproduktoru primo v uchu (i jine, nez to akusticke vlneni), ale
mam za to, ze ve vetsine pripadu to bude mene, nez bluetooth sluchatko a
urcite o nekolik radu mene, jak primo mobil u hlavy, tedy ze dratova
sluchatka budou nejmensi zlo...