Fabia - zpoždění plynu

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Neděle Červen 17 18:02:19 CEST 2012


hech, no to sme to dopracovali.
Inak u toho rusenia v oblasti digitalnej televizie som si vsimol ze ked 
mi pod barakom prechadzaju niektore auta a takmer vsetky motocykle tak 
mi vypadne digitalna televia. Zacina stvrocekovat uz ked sa blizia, 
vypadne uplne ked su pred. Neviem ci tie auta tak rusia alebo je 
protokol tak nachylny, alebo ci rusenie z aut inak v norme zahlti 
zosilnovac v antene (ktory vsade pchaju).
b.



On Jun/17/2012 15:27, Hugo KOTTAS wrote:
> Neverim ze by tam implementovali nieco co nie je potrebne.
>
> verte, verte. Zivim se v automotive (ne pro VW, ale jine germanske)
> a je to uz zrudnost co se tam deje.
> Koncerny soutezi ktere topeni sedacky je teplejsi (uz dosahli i 80°C),
> elektricky zamek
> klapky paliva pohani normalni modelarsky motorek a mereni jeho proudu
> k odhaleni zablokovaneho motoru musel byt do 1% chyby, nastaveni vykonu
> topeni
> s PWM do 5% chyby vykonu vcetne funkce pri napajeni do 6V,
> cidlo odpojovani airbagu v sedacce s funkci do 6V napeti baterie,
> brzdove svetlo musi fungovat
> do 105°C okolni teploty, atd, atd.
>
> A EMC je dalsi specialita. Nemluvim o ABS, rizeni motoru, ale i ten
> uzaver klapky nalejvani
> paliva musel byt odolny od 400V/m pro plnou funkci v pasmu 1MHz az 3GHz!
>
> Pri vyzarovani je prekroceni limitu o 2dB hlavne v pasmu digitalni
> televize hodnoceni - predelat.
> A to se mluvi o urovnich -10dBuV.
>
> Jinak to cidlo odpojeni airbagu je tam proto, ze pri havarii ten airbag,
> pri neobsazene sedacce, nevybouchne a pojistovna to nemusi platit!!!
>
> A my tyhle pi..viny od radoby inzenyru platime v cene auta.
>
> Prosim zadnou valku, to je fakt a asi se to neda zmenit. Automobilka to
> tak chce.
> Teda ty studovany hlavy.
>
> HK
>
>
>
> ----- Original Message ----- From: "balu na home" <daniel.valuch na orange.fr>
> To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Sent: Sunday, June 17, 2012 11:10 AM
> Subject: Re: Fabia - zpoždění plynu
>
>
> len ci tam tu ficuru nahodou netreba aby sa to cele nerozpadlo :-)
> motor je uz tak zoptimalizovany a zlacneny tak aby fungoval nesmie sa
> stresovat nahlymi zmenami vo vykone. Optimalne by mal bezat iba v
> pondelok vecer pri splne mesiaca na volnobeznych otackach :-)
> Neverim ze by tam implementovali nieco co nie je potrebne.
> b.
>
>
> On Jun/17/2012 10:16, Pavel Rotter wrote:
>> ....servisy to neuznávají, je třeba přímo do MB a trochu na to tlačit
>> ale u
>> auta r. v. 2007 to půjde již obtížně, Fabia je jednoznačně nejhorší
>> auto co
>> jsem v minulosti kdy byť velmi krátce vlastnil a právě toto mě max.
>> prudilo,
>> protože řadit s meziplynem bylo utrpení...
>>
>> S pozdravem Pavel Rotter
>>
>>
>> -----Original Message-----
>> From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
>> Behalf Of Hfmcons
>> Sent: Sunday, June 17, 2012 10:07 AM
>> To: hw-list na list.hw.cz
>> Subject: Re: Fabia - zpoždění plynu
>>
>> Tohle je, dle mého názoru natolik závažná vada, se kterou by bylo
>> vhodné(po
>> ověření zda nejde o závadu či vlastnost....) se obrátit přímo na
>> koncern VW.
>> S pozdravem,
>> Miloš Dašek
>>
>> On 17.6.2012 7:49, Milos Sula wrote:
>>> No me nejde o to zvednout kroutici moment a vykon motoru, me jde jen o
>>> to odstranit to zpozdeni elektroniky po slapnuti na plyn, nebo naopak
>>> pusteni plynu. Je to nezvyk, kdy slapnete na plyn , pockate jak moc
>>> jste ho seslaply, po sekunde zjistite ze moc tak povolite a pak teprve
>>> muzete jet. To same pri razeni dvojky. Pustit plyn sekundu pockat a
>>> pak teprve seslapnout spojku, jinak vyletej otacky motoru a pri
>>> pousteni spojky auto skubne.
>>>
>>> Milos
>>>
>>> Dne 17.6.2012 0:16, hutta.j na seznam.cz napsal(a):
>>>> Nejspise v tom bude ridici jednotka Magneti Marelli 4 HV, v ni je
>>>> procesor ST10F296 a uprava spociva v prepsani konstant v eeprom, dela
>>>> se to pres kabel 5- VAG OBD-F Kamaraduv otec se tim zabyva a dle jeho
>>>> slov je to u tohoto motoru spise vrazda nez chiptuning, Uprava je
>>>> podle nej pouzitelna u "velkych" motoru, ktere maji konstrukcni
>>>> rezervy a ne u moturku,ktere pretaktoval jiz konstrukter po dohledem
>>>> optimalizatora vyrobnich nakladu a marketingoveho specialisty.
>>>>
>>>> Vice o tom nevim, jen jsem to s nim nedavno probiral a zrovna tenhle
>>>> motor uvadel jako priklad kdy spise ne.
>>>>
>>>> Hutta
>>>>
>>>>
>>>>> ------------ Původní zpráva ------------
>>>>> Od: Milos Sula<sula na rps.cz>
>>>>> Předmět: Fabia - zpoždění plynu
>>>>> Datum: 16.6.2012 20:02:01
>>>>> ----------------------------------------
>>>>> Zdravím,
>>>>> mám Fabii 1.4 16V 2007 a chtěl bych se zeptat, zda někomu pomohl
>>>>> chiptuning odstranit zpoždění plynu a jak se vůbec chiptuning
>>>>> provádí ( přes OBD II nebo se musí rozebrat ŘJ a přeprogramuje se
>>>>> procesor/EEPROM ). Přehrává se opravdu celý firmware ŘJ nebo se jen
>>>>> někde něco změní ?
>>>>>
>>>>>
>>>>> Miloš
>>
>> _______________________________________________
>> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz Hw-list na list.hw.cz
>> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>>
>> _______________________________________________
>> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
>> Hw-list na list.hw.cz
>> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
> __________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 7226
> (20120616) __________
>
> Tuto zpravu proveril ESET NOD32 Antivirus.
>
> http://www.eset.cz
>
>
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>


Další informace o konferenci Hw-list