Modul ctecky Mifare

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Neděle Červen 17 11:36:13 CEST 2012

Kupujeme primo u cinana, SL-031 neumi Desfire karty:
http://www.stronglink-rfid.com/en/rfid-modules.html
Myslim ze do modulu posilame prikaz cca jednou za sekundu, kdyz neni
karta v poli, tak posle odpoved, ze kartu nenasel, jinak vrati typ a
jeji ID. Proctete datasheet, ale problemy s tim nejsou:
http://www.stronglink-rfid.com/download/SL032-User-Manual.pdf
SL031 jsme nemeli, v manualu je vystupni PIN, ktery hlasi kartu:
http://www.stronglink-rfid.com/download/SL031-User-Manual.pdf

Martin Hanek