Archimedova spirala

Pavel_t pavel_t na centrum.cz
Sobota Červen 16 22:29:44 CEST 2012

> Mimo jiné i proto jim navrhuji ten Kicad. Přece jen je to čistší
> řešení. No když je nepřemluvím, zkusím ten ulp.

Tak jak to dopadlo?

> Jen pro porovnani, kdy to zhruba bylo?

Od te doby jsem preinstaloval widle takze presnou verzi nereknu. Ale
bylo to nekdy v zime 2011 (protoze mam barak se zahradou tak na
elektroniku pres leto neni cas). A jak jsme psal tak letos mam k
dispozici licenci na Eagle takze uz Kicad nesluduju. Spise ze zvedavosti
sleduju Altium a asi brzo budu mit reference z prvni ruky.

> On se ten KiCad celkem vyviji a komunita je cila.
> Spoustu navrhu je zapracovano do dalsich verzi.

Jojo vyvoj jsem sledoval a predpokladam, ze zatim pokracuje. Protoze
Eagle mame jen kvuli jednomu projektu tak se da predpokladat, ze dalsi
verzi kupovat nebudeme a tak mozna za cas prejdu na Kicad.

> Samozrejme, Altium (zatim? :) ) to neni. Ja zas neprisel na chut Eaglu,
> ale uz je to taky par let nazad.

Ja na nem taky vidim chyby ale jsem na nej zvykly a nemam duvod menit.

Pavel