Re: GPS normál, bylo GPS moduly Aar Logic

hutta.j na seznam.cz hutta.j na seznam.cz
Sobota Červen 16 15:10:02 CEST 2012

To me nenapadlo. Mimochodem, muzete odporucit knihu v ktere by rozebirali zakladni logicke obvody, nemyslim katalog TTL,ale knihu v ktere budou rozebrany delicky, nasobicky a podobne drobnosti?

Ke konstukci samotneho normalu, vyplati se to dnes vubec?
Autor pise ze utratil 500Kc jen za OCXO, pricemz za cca 1500Kc jde koupit hotovy rubidiovy standard,
http://www.freqelec.com/rb_osc_fe5680a.html
pitva zde
http://www.eevblog.com/2012/01/14/eevblog-236-fe-5680a-rubidium-standard-teardown/

Hutta