GPS normál, bylo GPS moduly Aar Logic

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Sobota Červen 16 11:35:01 CEST 2012

Vypadá to že 6-té harmonické tam bude dost :-)

Spíš se divím těm špičkám mezi. To se mi vůbec nelíbí. Předtím jsem na
to spektrákem nekoukal. Asi mezi OCXO a vstup normálu ještě zařadím
pásmovou propust. Musím ještě kouknout co leze přímo z OCXO - jestli to
pochází z něj. Může to taky pocházet z děličky na 5MHz... Ano, když
přepnu 5/1MHz tak se rozložení těch vrcholů mezi mění. Prosakuje zřejmě
kmitočet z té děličky. Grrrr...

     Martin.