Re: GPS normál, bylo GPS moduly Aar Logic

hutta.j na seznam.cz hutta.j na seznam.cz
Sobota Červen 16 10:29:44 CEST 2012

Jak se nasobi frekvece tak, aby se zachvala presnost?
Nemyslim zrovna 6x , ale obecne 10x,20x ci 50x ?
Znám PLL, kterou pouzit nejde a pak vyuziti nektere z harmonickych, ale tam vidim problem s tak vysokym pomerem a u obdelniku se sudymi nasobky.

Hutta